close

Hey dear, did you see my scooter key
I can’t find it everywhere, do you know where it is


「請問你知道,
 天堂怎麼走嗎?」

「往前直走,看到咖啡店之後右轉,
 第二個紅綠燈之後再左轉,
 然後你會看一個銀行,走進去,
 數到第二扇門,敲三下,進去,
 走二十二步之後向後轉,再向右轉,
 然後直直走,走過十七個 corner 最後,
 就是天堂。」

「噢,你人真好。
 那麼,天堂美嗎?」

「欸,去天堂之前,人人都幻想它美。」

「那去了之後呢?」

「他的確很美。」

「噢?」

「現在想想,天堂跟地獄一樣。」

「我聽不懂了。」



The number you dialed is not available, please hold on for switching.
Sorry, no one pick up the phone, if you have something emergency,
please leave a message after the beep.

Bee
………

你們這些該死的傢伙,快把我的摩托車鑰匙還給我。

arrow
arrow
    全站熱搜

    我想我是一個質數 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()